Beko WTV77111BW01

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko WTV77111BW01 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wendy 04-03-2023

Nooit weer beko

Geschreven voor: Beko WTV77111BW01

5 jaar geleden deze machine gekocht en vorige week is die kapot gegaan. Altyd netjes mee omgegaan maar vind dit zeer snel.. de verkoper zei het is wel een normale levensduur nou of het ligt aan mij maar ik vind het knap snel. Hij maakte een ratelend geluid verkoper is la gs geweest en zei dat het de motor was.. kun je laten maken maar zou duur zijn dus maar nieuwe gehaald.. Voor mij nooit een beko meer weer..

Minpunten

• Lawaai
  • Snel kapot
  • Afvoerslang aan de onderkant machine

c**************@k*********** 18-06-2021

Slechte machine

Geschreven voor: Beko WTV77111BW01

Wat een slechte machine is dit zeg. Kocht hem voor mijn moeder omdat deze niet zo heel vaak wast. Wascapsules kun je niet in deze machine gebruiken. Is niet verteld toen ik hem kocht helaas. Moeder moet nu wassen met waspoeder en losse wasverzachter. Deze werkt ook niet want de was is kei en keihard als hij uit de machine komt. Nooit maar dan ook nooit meer een goedkope BEKO wasmachine. Slecht merk helaas

Minpunten

• Geen wascapsules erin
  • Wasverzachter met poeder wast ook heel slecht